Ze zijn vanaf het begin heel doelgericht te werk gegaan

Careaz is een zorgorganisatie die zich inzet voor het levensgeluk van ouderen. Om beter zichtbaar te worden – voor met name potentiële nieuwe medewerkers – liet de organisatie een krachtige nieuwe positionering en een bijpassend logo ontwikkelen. In het verlengde daarvan mochten wij zorgen voor de implementatie in twee websites en allerlei andere communicatiemiddelen.

Dat de keuze op Home of Happy Brands viel, kwam vooral door goede ervaringen van anderen, aldus communicatiemedewerker Linda Bisperink: “Zo hoorden we via ons netwerk dat ze een bureau zijn dat goed uit de voeten kan met projectmatig werken. Precies wat we nodig hadden op dat moment. Ze zijn vanaf het begin heel doelgericht te werk gegaan. Uiteindelijk hebben we nog wel keihard moeten werken om de websites op tijd live te krijgen, maar het is allemaal gelukt.”

Snel schakelen
Linda’s collega Anne-Marieke Vreeman is vooral positief over de manier van werken van Home of Happy Brands. “Het is een fijne samenwerking met korte lijnen en snel schakelen. Wat ik erg waardeer, is dat ze steeds kritisch blijven meekijken en -denken. En ik vind dat ze het gevoel van onze nieuwe propositie en logo op een creatieve manier weten door te vertalen.”

Helemaal blij
De transitie is nog lang niet afgerond, maar de reacties op wat er tot nu toe is neergezet, zijn positief. Linda: “We hebben nu bijvoorbeeld frisse nieuwe advertenties met foto’s van medewerkers. Die zijn daar best trots op en delen ze volop.” Anne-Marieke knikt: “Erg waardevol die betrokkenheid, en natuurlijk heel goed  voor het bereik.” Liedy Vennegoor, voorzitter van de Raad van Bestuur van Careaz, is eveneens enthousiast: “Het resultaat is geweldig, we krijgen er heel veel positieve reacties op. Steeds als ik zo’n nieuwe advertentie zie, word ik er zelf ook helemaal blij van.”