Home of Happy Brands is erin geslaagd onze tunnelvisie weg te nemen

Rots Maatwerk creëert unieke concepten voor de openbare ruimte. Tot de ingrediënten behoren fonteinen, LED-systemen en natuursteen. En niet te vergeten: een enorme dosis creativiteit en technische expertise. Eigenaar Hugo Rots kwam met Home of Happy Brands in contact via ‘onze’ Bas. “We deden toevallig allebei mee aan een ondernemersworkshop van de Rabobank en ontdekten al snel raakvlakken in energie, positiviteit en hoe we tegen dingen aankijken.”

Verhelderend en leuk
Een eerste gesprek over een nieuwe website mondde uit in een traject om de merkidentiteit en de kernbelofte van Rots Maatwerk te bepalen. “Dat hebben we bedrijfsbreed ingezet, met medewerkers uit alle disciplines. Het was heel verhelderend en iedereen vond het vooral ook leuk om te doen.”

One-stop-shop
Naast een frisse nieuwe website heeft Rots Maatwerk nu een heldere positionering en profilering. “Home of Happy Brands is erin geslaagd onze tunnelvisie weg te nemen. Wij zien nu beter wat we willen vertellen en waar we naar toe willen. En zij helpen ons ook heel goed in de uitvoering. Ik zie Home of Happy Brands echt als een one-stop-shop voor de uitstraling van ons bedrijf.”