Klein doel, groot enthousiasme

Bij Home of Happy Brands hebben we altijd veel aandacht gehad voor goede doelen en goodwillsponsoring. Tot voor kort ging het daarbij vooral om ‘losse’ projecten die zich toevallig aandienden. Maar als team wilden we ook wel eens met z’n allen intensief gaan voor één doel, en dan het liefst heel concreet en niet al te groot. Dat werd Kavitha Foundation, een stichting die zich inzet voor meisjes in India.

Bruisende brainstorms
Kavitha werd met algemene stemmen gekozen nadat oprichtster Nicolle Clemens bij ons op kantoor een bevlogen presentatie had gehouden. Alle collega’s waren meteen enthousiast en we hebben sindsdien volop gebrainstormd over hoe we voor Kavitha Foundation nog meer sponsors aan kunnen trekken.

Zo staat er nu een nieuwe huisstijl die het positieve, kleurrijke en vrolijke van Kavitha weerspiegelt. Verder hebben we een spiksplinternieuwe website ontwikkeld waar je online donaties kunt doen, denken we mee over de (online) communicatie vanuit Kavitha Foundation en bedenken we allerlei acties om mensen te activeren om Kavitha Foundation te steunen.

Benieuwd naar wat Kavitha Foundation betekent voor de weesmeisjes in India? Of wil je de meisjes graag steunen? Kijk op kavithafoundation.nl en doe mee!