De ontdekkingstocht naar werkgeluk

Een bedrijf met een fraaie historie… al sinds 1882 bekend als dé winkel waar je moest zijn voor al je kantoorbenodigdheden. Maar na al die jaren was Klein Beernink uitgegroeid tot véél meer dan dat. Dus kwam vanzelf de vraag: hoe positioneer je jezelf nu opnieuw en hoe breng je dat over aan je klanten en relaties?

Identiteit en merkportfolio
Gezamenlijk gingen we op zoek naar de identiteit van Klein Beernink en die verwoordden we in de ‘why’ van Klein Beernink. De volgende stap was een belangrijk advies in het merkportfolio (hoe gaan de verschillende disciplines binnen Klein Beernink samen – of juist niet?) en als laatste maakten we de visuele doorvertaling van de boodschap richting de markt.

Love to work!
We zijn trots op het resultaat van alle deze inspanningen. Een nieuw logo, bijpassende huisstijlmiddelen en een nieuwe website. Allemaal zichtbare gevolgen van de nieuwe identiteit. Maar we zijn nóg trotser op de nieuwe boodschap die, vanuit het hart van de mensen van Klein Beernink, op de markt wordt gezet. Klein Beernink werkt namelijk aan het geluk van mensen en creëert voor al haar klanten een werksituatie waarin ze goed toegerust zijn, prettig kunnen samenwerken en lekker in hun vel zitten: Love to work!

Inspirerend genoeg? We vertellen je graag alles over dit project, bel (0573) 28 97 60 of mail met Hilde of met Bas!