Zij zijn beter in het denken buiten bestaande patronen.

Samen. Dat is de beste samenvatting van de manier waarop OWM Achterhoek met verzekeringen bezig is. Deze zelfstandige Onderlinge verzekeraar onderscheidt zich vooral door persoonlijke aandacht en een sterke regionale binding. Als klant ben je automatisch lid van de coöperatieve vereniging en mag je meepraten over de koers die wordt gevaren.

Tussen OWM Achterhoek en Home of Happy Brands bestaat al jaren een hechte band, vertelt directeur Reinie Keijzer. “Samen met een aantal andere Onderlingen in Nederland publiceren we twee keer per jaar een magazine voor onze leden. Home of Happy Brands verzorgt daarvoor de opmaak en de teksten. Ze doen ook de concepten en opmaak van onze gezamenlijke campagnes.”

Betrokkenheid
OWM Achterhoek zet Home of Happy Brands ook in voor alles wat te maken heeft met de eigen huisstijl en (marketing)communicatie. Reinie is vooral blij met de betrokkenheid die ze daarbij ervaart. “Laatst kwamen ze bijvoorbeeld weer met een heel scherpe opmerking over een tekst die wij hadden aangeleverd. Het is prettig dat er altijd iemand even kritisch meekijkt en er ook op toeziet dat we in beeld en tekst consistent met onze huisstijl blijven omgaan.”

Creativiteit
Reinie is ook zeer te spreken over de creatieve inbreng van Home of Happy Brands. “Wij zijn vooral van de cijfertjes en lettertjes. Zij zijn beter in het denken buiten bestaande patronen. Wat er vervolgens uitkomt, lijkt misschien heel eenvoudig, maar zelf zou je er niet opkomen. Dat waardeer ik eigenlijk nog het meest aan hen. Het is ook wat ik het meest van hen nodig heb.”