Ze hebben echt goed geluisterd naar wat wij met dit bedrijf willen.

Professionals bijstaan in hun ontwikkeling door middel van persoonlijke coaching, cursussen, trainingen en workshops. Met die ambitie richtte een aantal coaches in 2020 een nieuw bedrijf op. Richt biedt zowel vaste programma’s als maatwerk, zowel online als offline. Doel: samen voor iedereen de ‘Richtste’ weg vinden.

Voor de marketingcommunicatie had het startende bedrijf vooral behoefte aan structuur, aldus Peter Vooren: “Wij zijn heel creatief, hebben veel ideeën. We houden er ook van om daar lekker over te brainstormen. Maar we vinden het heel moeilijk om het concreet te krijgen. We zochten dus een partner die daar ervaring mee had. Zo kwamen we bij Home of Happy Brands terecht.”

Wie zijn we?
Die vraag die Peter en zijn collega’s bij Home of Happy Brands neerlegden, was eigenlijk simpel. “Wie zijn we? Wat we gingen doen was wel duidelijk, maar we wilden daar een mooie branding omheen bouwen. Zo zijn we met Home of Happy Brands de ID-kaart-sessies ingegaan. Daarin zijn we heel goed begeleid en hebben zij echt goed geluisterd naar wat wij met dit bedrijf willen.”

Lekker Achterhoeks
Na afronding van de ID-kaart-traject was het aan Home of Happy Brands om de creatieve vertaalslag te maken naar een passende bedrijfsnaam en visuele uitstraling. “We vonden het fijn hoe we elke keer weer hartelijk werden uitgenodigd om feedback te geven op de ideeën waar ze mee kwamen. Zo zijn we samen gekomen tot wat er nu staat. Lekker Achterhoeks, lekker direct. Precies zoals we zijn.”