De juiste corporate identity ontwikkelen

Elk merk en elke organisatie heeft een corporate identity. Net zoals dat elk mens een eigen identiteit heeft. Maar wat is de corporate identity van jouw organisatie of merk? En ligt die beoogde identiteit in lijn met wat je werkelijk naar buiten toe uitstraalt? Wij helpen je om je corporate identity vast te stellen en vervolgens kernachtig te beschrijven. Dat doen we het liefst samen met jou en je collega’s. Jullie zijn een dwarsdoorsnede van het bedrijf en kijken elk vanuit je eigen afdeling, expertise en invalshoek. Bovendien zijn je medewerkers de ambassadeurs die uiteindelijk de corporate identity intern en extern uitdragen.

Onze werkwijze bij jouw corporate identity ontwikkelen

Bij Home of Happy Brands werken we vanuit merken en maken we merken sterk. Daarbij helpen we je om de corporate identity van je bedrijf kernachtig te beschrijven. Dat doen we met behulp van een merkidentiteitssessie waarbij we samen vaststellen wat jouw organisatie of merk bijzonder maakt. Daarmee hebben we namelijk meteen de unieke kracht van jouw organisatie, product of dienst te pakken. En als dat goed in beeld is, gaan we werken aan je corporate branding en bouwen we je merk verder uit.

Merkidentiteitsessie

Je corporate identity begint bij je medewerkers

Bij een corporate identity ontwikkelen voor je bedrijf, beginnen we met vragen stellen aan je medewerkers. Wat is hun beeld over het bedrijf waar ze werken? Zo zien we je onderneming ook door hún ogen. Welke merkbeleving hebben zij zelf en ligt die in lijn met datgene wat je als bedrijf wilt uitstralen?