Merkidentiteit
Een duidelijke merkidentiteit creëert binding met trouwe klanten. Het zijn de consumenten en bedrijven die steeds weer terugkomen, positief over je praten en zich altijd goed voelen na contact met of een aankoop bij jou. Die merkbeleving, dat is wat jouw merkidentiteit extern doet.
Corporate identity ontwikkelen
Bij Home of Happy Brands werken we vanuit merken. En dat blijkt keer op keer succesvol. Van MKB tot aan multinationals: ieder bedrijf heeft een (herkenbare) corporate identity. Net zoals dat ieder mens een eigen identiteit heeft. Als reclamebureau helpen we je die merkidentiteit kernachtig te beschrijven.
Een unieke merkidentiteit ontwikkelen
Bij het ontwikkelen van je merkidentiteit beginnen we bij jouw medewerkers. We vragen hen naar het beeld dat ze hebben over je bedrijf. Zodat we jouw bedrijf ook door hún ogen kunnen zien. Wat is hun merkbeleving? En is die in lijn met datgene wat jij met je bedrijf wilt uitstralen?
Nieuwe bedrijfsnaam bedenken
Heb je al wel een goed idee voor een product, dienst of onderneming? Maar heb je moeite met het verzinnen van een naam die de lading dekt? We zijn gespecialiseerd in het bedenken van nieuwe bedrijfsnamen, als onderdeel van onze zoektocht naar de juiste merkidentiteit.
Ervaar ook een merkidentiteitssessie!
Geïnteresseerd geraakt? Vraag een merkidentiteitssessie bij ons aan. We gaan dan gedetailleerd in op alle aspecten die bij een merkidentiteit ontwikkelen komen kijken. Met uiteindelijk als belangrijkste uitkomst je ultieme kernbelofte. Ofwel het antwoord op allerlei vragen samengevat in één kernachtige zin: jouw merkpositionering.