
Vertrouwde kwaliteit onder een nieuwe naam
De Ververij gaat door waar Verfmeesters eind 2019 stopten. Doordat de wegen van beide zakenpartners scheidden, was er behoefte aan een nieuwe start. En daar hoort een nieuwe naam en een nieuw logo bij. De uitdaging was het vinden van het juiste evenwicht tussen oud en nieuw. Dennis en Chantal hadden al veel goodwill opgebouwd met Verfmeesters. Zonde om daar geen gebruik van te maken. Maar hoe vertel je de buitenwereld dat je de vertrouwde kwaliteit blijft leveren onder een andere naam?


Chantal besloot om contact te zoeken met Home of Happy Brands: ‘Ze zijn lekker laagdrempelig. Je stapt gemakkelijk binnen. Met Johanne heb ik eerst uitgebreid gekeken naar wie we zijn als bedrijf en wie we willen zijn. Daarop sloeg Jorian aan het schetsen. Hij wist de balans tussen ambachtelijk/gedegen enerzijds en modern/innoverend anderzijds heel mooi samen te brengen in een klassiek maar eigentijds vormgegeven wapenschild. En door het jaartal toe te voegen claim je het vertrouwen dat we – in al die tussenliggende – jaren hebben opgebouwd. Slim toch?’
De nieuwe naam viel samen met de start van 2020. ‘Johanne adviseerde ons om dat ‘natuurlijke’ moment te benutten met een nieuwjaarswens. Vers en fris, ter introductie van het nieuwe logo en ter versteviging van de relatie. Dat was een groot succes!’ Hoe groot? Nog geen half jaar later – midden in de corona tijd – waren we op al op zoek naar nieuwe vakmensen.
