“Iets wat boven het normale uitstijgt.”

Wat je ook wilt leren en hoe jong of oud je ook bent, bij Landstede Groep kun je terecht. Deze onderwijsorganisatie biedt een brede keuze aan opleidingen en maakt zo een leven lang leren mogelijk.

Home of Happy Brands wordt al jaren door Landstede Groep ingeschakeld voor het ontwikkelen van communicatieconcepten en -middelen. Een recente klus die we in dit verband mochten doen, betreft een excellentieprogramma voor ambitieuze studenten van Landstede MBO en mbo Menso Alting. Voor dit programma hadden we in een eerder stadium al de naam BrainBoost bedacht.

Fris en out-of-the-box

“We wilden een krachtig logo voor BrainBoost”, aldus Bettie Vellinga,  communicatieadviseur bij Landstede Groep. “Tijdens een uitgebreide sessie heeft Home of Happy Brands toen een aantal voorstellen gepresenteerd. Het logo dat we uiteindelijk hebben gekozen, sluit perfect aan bij waar BrainBoost voor staat: een frisse benadering, out-of-the-box denken en iets wat boven het normale uitstijgt.”

Toegevoegde waarde

Bettie is erg tevreden over de manier waarop Home of Happy Brands te werk ging. “Ze hebben goed met ons meegedacht, begrepen waar we heen wilden en daar een passende draai aan gegeven. Daarin zijn ze echt van toegevoegde waarde geweest. In het verlengde van het logo hebben ze ook ontwerpen verzorgd voor andere BrainBoost-uitingen, waaronder een prachtig boek. Ook in die fase zijn ze veel verder gegaan dan alleen maar doen wat wij vroegen.”