Merkactivatie
De bouw van je merk is klaar en nu staat de uitrol op de planning. Maar hoe doe je dat? Door mooie middelen te maken op basis van een merkactivatie strategie. Een merk neerzetten heeft niets te maken met de grootte van je organisatie. Het gaat vooral over wie jij bent – voor jezelf en voor klanten – binnen jouw markt.
Merkpositionering
Als je je merkpositionering hebt bepaald, weet je precies hoe en waar je jouw doelgroep kunt bereiken, verrassen en inspireren. Wij maken daar vervolgens mooie middelen voor. We gaan aan de slag met effectieve uitingen die jou meetbaar resultaat gaan opleveren.
Branding
Online verkoop doet bijna nooit iets voor je merkactivatie zelf. Vergelijk het met iets kopen in een fysieke winkel, zonder extra beleving. Maar lukt het je een connectie te creëren tussen jouw online winkel en een offline ervaring? Dan geef je je merk door middel van branding echte verdieping.
Merkstrategie
Het doel van je merk is natuurlijk: trouwe klanten, meer conversies en een hogere omzet. Dat bereik je niet met lukraak boodschappen de wereld in sturen. Maar wel met een onderbouwde merkstrategie. Wij geven je merk daarom extra verdieping.
Positieve merkactivatie
Het woord ‘Happy’ is niet zomaar in een vrolijke bui in onze bedrijfsnaam beland. Wij zijn Home of Happy Brands, omdat merken bij ons gelukkig zijn. Maar ‘Happy’ staat ook voor de manier waarop wij merkactivaties inrichten. Onze insteek is daarbij: blijf als merk bij je eigen kracht.