Loonium werkt door

Loonium is een jonge organisatie met een heldere missie: ondernemers ontlasten met alles op het gebied van salaris- en personeelsadministratie. Geen gedoe meer maar overzicht, gemak en duidelijkheid. Vanuit Borculo helpen ze hun klanten met slimme oplossingen – altijd persoonlijk en met oog voor wat er nu speelt en in de toekomst. Wij werden gevraagd om Loonium neer te zetten als merk met een eigen gezicht, een duidelijke belofte en een uitstraling die past bij wie ze zijn en wat ze doen.

Van ID naar uitvoering

Wij zijn gestart met onze ID-kaart sessie. Daarin doken we samen in o.a. de markt, de doelgroepen en de waarden die Loonium van binnenuit drijven. Vanuit die inzichten ontwikkelden we een kernbelofte: de rode draad die helder aangeeft wat Loonium doet en uit wil stralen.

Met de ingevulde ID-kaart en kernbelofte als basis hebben we een frisse visuele identiteit ontworpen. Een nieuw logo met een krachtige pay-off, een visuele stijl die vertrouwen uitstraalt én past bij de energie van Loonium. Ook hebben we de nieuwe website ontwikkeld: overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en helemaal in lijn met de nieuwe identiteit. Het resultaat? Een merk dat gezien mag worden. Herkenbaar, onderscheidend en klaar voor de toekomst. Benieuwd? Bekijk de website van Loonium!