Zo wordt jouw bedrijf een herkenbaar merk

Bij een begrip als ‘merknaam’ of ‘branding’ denken veel ondernemers nog steeds aan de grote jongens. Merken als Coca-Cola of Nike. En inderdaad: in het pré-internet tijdperk had je enorme marketingbudgetten nodig om jouw merk op de kaart te zetten. Maar toen gingen we online. Voor bedrijven het moment dat het licht aanging, en ze de spot op zichzelf konden richten. Zónder megabudget. Maar wel mét een sterk en kloppend verhaal: jouw merkidentiteit.

Vertel ons jouw verhaal

Elk bedrijf heeft een unieke kracht. Het maakt niet uit of je tien mensen in dienst hebt, of tweehonderd. Of je één vestiging hebt of twintig. Of je al jaren bestaat of net begint. Net als een persoon, is een bedrijf uniek. Als je voor jezelf helder hebt wat jou onderscheidt binnen de markt, kun je een sterke positie innemen. En dat is exact wat wij doen tijdens een identiteitssessie: achterhalen wat de basis is van jouw merk.

Jij vertelt; over het moment dat je de zaak startte of overnam, over de sfeer binnen het bedrijf, over je doelgroep en gewenste doelgroep, over jullie doelstellingen op termijn. Wij luisteren en vertalen. Uit de identiteitssessie komt een schat aan bruikbare informatie. Bovenal: jouw kernbelofte. De reden dat klanten voor jouw bedrijf kiezen, in één zin.